2012

Ja kära vänner, nyårslöfte...usch bara jag tänker på vad jag lovade mig själv och ser det framför mig utöver året x) åhåhåhå just nu ligger jag på 100 kilo i vikt, utan sport eller träning på snart 1,5 år, har inte tränat eller utövat en enda sport ;S fyfan....så därför bestämde jag mig igår, att jag ska tillbaks till min yttersta vikt när jag tränade som mest, över 5 dagar i veckan, det är 82 kilo, alltså...ska jag gå ner 18 kilo...............ja ni, hejdå kolhydrater, hej springskor!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag vet att du kommer att klara det!

Själv ska jag eventuellt börja gymma så jag ska också förlora lite extra kilon :D

2012-01-08 @ 14:19:04
URL: http://www.finest.se/donotknow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0