Keep those words for yourself

Ligger i sängen :) har haft älskling här i två dagar, och myst och mått väldigt skönt ;) kikat på massa pokemon ;D haha och spelat massa pokemon och gitarr och sjungit o allt möjligt. Idag taggar vi för marten och vi ska väl ta oss en öl eller flera :D blir supernajs det att gå o lyssna på Svenne Rubins när man kommer hem, haha vilka kunglåtar de har :)

Annars har det itne hänt så mkt, varit grining på eftermiddag eftersom jag inte klarar en del i vår nya låt som vi gör :P och har stått i flera timmar och nötat, på ena basen, på den andra, på gitarren :P ja tillslut gav jag upp men jag tänker fortsätta försöka tills jag är där, kommer i alla fall närmare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0