Ja kära blogg, lr hur är det man säger? :p...

Ja kära blogg, lr hur är det man säger? :p klockan är över 4, blev väckt halv 4 av ett sms :p och somna om går inte, för stans madrass och etc ligger och snarkar i mitt vardagsrum, så är förbannad o grinig just nu, ska åka hem på förmiddagen, så hade ju hoppats få sova lite, men i helvete heller...har ni någon gång sågat er igenom ebenholtz någon gång vet ni vilket ljud jag snackar om...men, jag får min revenge när jag går upp klockan 7 och sätter igång varenda apparat som finns i köket...åh vrede känner jag bara...hatar o inte få sova som jag vill...grattis till älskade pappa som blir 60 år i morgon<3 annars försöker jag komma på något vettigt men det går inte.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0