Hunters 2

Var och såg Jägarna 2 i fredags och jag rekommenderar filmen till de som vill se årets sämsta svenska film, skådespeleriet ifrån Lassgård är ju så B som det bara kan gå, det är sån klassskillnad på honom o stormare att man hoppas att stormare ska vinna i slutet. Skärpedragningarna är skitsega och jag förstår inte varför de inte bara tagit om scenen, shit...sen så om ni vet när man skjuter motljusbilder så kan det uppstå prickar av ljus i filmen? och speciellt i en scen, ligger den där pricken kvar flera sekunder efter att man gått till en öppnare bild, och det är helt befängt dåligt!

sekvensfel finns också :P när  johanna som hon heter kommer med ett glas öl och sätter sig vid bordet, i bilden efter är ju fan glaset halvfullt...och jag kan peka ut 4 bilder i filmen som är exakt samma, på exakt samma plats, och exakt samma saker...gud vilken hemsk film, aldrig att det varit värt alla de där pengarna jag pungade ut...SE DEN INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag såg också den där fläcken, först trodde jag det hade med själva bion att göra..men så va det ju inte! asdåligt!

Bra att du också tycker den är dålig så jag inte är ensam! xD puss älskar dig <3

2011-10-09 @ 23:21:43
URL: http://www.finest.se/donotknow
Postat av: Becca

Va bra att du inte heller gillade den så jag slipper vara ensam om det! Jag reagerade på fläcken - sjukt störande!

puss älskar dig <3

2011-10-09 @ 23:24:19
URL: http://www.finest.se/donotknow

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0