what if god

Om nu gud finns...gör han det?

Han ville säkert att jag skulle plågas riktigt mycket med min ensamhet, så ja ska få känna hur jobbigt det är och leva för en del...har inget självförtroende, kan ha det i en dag, sen sova vakna...the same as the day before...

Åh ingen hjälp får man, det var ju snällt att ni kunde bry er så mycket, :P åh nej ja vet inte hur jag ska kunna hjälpa dej...de är det vänner är till för, finn en väg för fan.......

Men men, man ska inte tycka synd om sig själv, för det hjälper inte och man träffar ingen om man har dåligt självförtroende, utan man ska ha bra självförtroende för då ser man till och med bättre ut (Y)...my ass! att man gör

SÅ nu har jag klagat klart.... eller nej det har jag inte, om nån ändå kunde komma med något vettigt någongång :P

Livet suger, vad har jag som ingen annan har liksom? :P
sitter här på mitt jävla rum utan att nån hör av sig...ja vill inte höra av mig längre, är trött på att det ALLTID ska va jag, som gör det, fan hör av er själv...ni ska väl också vilja va med mig...men det händer inte det heller nej....

Ingen kommer kommentera det här ändå :P men lägger jag ut någon bild på mig, då jävlar blir de världens liv i lådan :P
yeah


NU är jag klar :P


Kommentarer
Postat av: Systrarna H

Hmm Puttsson vi håller inte med. När ringde du OSS först senast?:P Eller räknas inte familjen?? Minuspoäng lillebror fniss.

2011-05-20 @ 09:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0