The winner takes it all

142 kr på lången idag, brukar alltid göra en safebetning, och den går hem alltid i stort sett.

Hmm undrar hur speldagen ser ut i morgon, var herrans massa fotboll, tror ja väntar på storspelarnas bästa tips innan jag lägger min matcher.

Tacos idag igen, för 5:e dagen i rad, sen på kvällen blev det stek med baconsås, inte käkat godis alls den här veckan nu :) känns bra, inga kolhydrater heller, förutom lite tacochips :)

Funderar fortfarande på hur frillan ska se ut och hur jag ska klippa mig, kom gärna med förslag på länkar till bilder eller liknande, vore kul om någon kunde  tycka något för en gångs skull :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du skulle passa i den frisyren som den blonda högst upp http://salongronnang.blogg.se/2011/february/herrfrisyrer.html

2011-05-21 @ 06:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0