The mundance and the magic

Nu infinner sig den där känslan igen, när man inte vet vad man vill eller vart man vill vara?

When the sun is shining, you can see everything
When the darkness comes, you can´t see anything

Men det är just när man är själv som de kommer till en...hur mycket man bara saknar någon som kan va där för en hela tiden...ja vet att ja har alla mina älskade vänner...men det är inte det jag saknar, för jag vet att jag har er redan.

Men vad saknar jag? ... ah jag vet inte själv ens, det är det som är det jobbigaste

Det är o hitta rätt som jag TROR fattas...en del grejer klickar redan...men alla saker är inte som de ska...
säkert världens metafor text det här...men ja måste skriva de här för att de inte ska stanna kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0