Jao

Slutar ju snart skolan också, tänkte summera det första året med min nya klass och saker som hänt.

Var ju ganska spänt i början av september där, men det var mycket festande, lärde känna jättemånga nya kompisar och fick träffa folk, bodde själv för första gången och hade hand om ekonomin helt själv också.

Förlusten var ju att ja kände mig fruktansvärt ensam, de är inte alltid som ja känner mig hemma när ja bara bott på ett ställe hela mitt liv, och det är lite blandade känslor faktiskt.
I alla fall så präglades min tillvaro av en tjej från Filipstad, men I och med att vintern kom, så frös den kärleken till Is, och försvann med vårfloden.

Sedan så kom ju våren också, ja eller början av våren iaf, och du lilla halvnorska överraskade mig mitt i natten, med att komma hit och va med mig, och så sjukt underbart var det...inte för att vi gjorde så mycket förstås, men kände mig trygg för en gångs skull i någons sällskap...men, friska vindar blåser på våren, och med en sån försvann du också.

Nu är det sista Maj då, och har inte lagt ner mig särskilt på någon, eller någonting...för att det känns inte längre som om det är någon idé...ska ja va ärlig känns de som om ja skulle kunna ta vem som helst bara för att slippa va själv...men så elak kan jag inte vara heller...

Så jag vet inte vad framtiden ska erbjuda egentligen, jag hoppas på att mina två vänner kommer in på skolan här till hösten så jag kan bo med dem, skulle va fett underbart och bra för mig.

Rockstad Falun till helgen...Getaway rock i Juli, Wacken open air i Augusti...döma massa fotboll förhoppningsvis så man tjänar lite pengar...ska försöka vara i Torsby så mkt som möjligt, men även på lite andra ställen och träffa lite folk och umgås med mera...

Men annars är livet där det var första gången jag la ner skölden framför hjärtat...

För jag är så bra<3

eller hur tjejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0