Words don´t come easy

Natt och ingen sömn, så jävla knepigt det här...borde va skittrött men nejdå :P

Bitter va ordet ja :P jag är bitter, är sällan nöjd med någonting, allra minst med mina vänner just nu.

Gjorde en liten kul sak, slutade skriva till vissa personer, som jag annars pratar med varje dag eller iaf någon dag i veckan :) och nu visar det sig att ingen av de personerna har hört av sig, så ja vet inte om de förväntar sig att ja alltid ska fråga dem hur det är med dem o fråga hur de haft det idag o etc. Men inte fan är det någon som skriver till mig och frågar inte, NÅGON enstaka person gör det alltid, är otroligt glada över att jag fann er i mitt liv, men ni andra...blir så besviken på något sätt, så det där har fått mig o fundera lite på mina vänner faktiskt, men får se hur länge det dröjer :P

Ibland har jag funderat på o bara lägga undan datorn, och se hur många jag mister kontakten med, för det känns som om att vänskapen består så mycket av den kontakten :P

Vad mer är jag bitter över :P nej tjejer har ja slutat va bitter över, hatar min egen självömkan till och med numera, för nu vet ja hur ja själv låter...så på något vis hatälskar jag mig själv :) lite kul, men har i alla fall insett att det inte går längre, mår ju bara sämre för det :) men så är det att va den snälle killen, som behandlar tjejer med respekt :)

Visst ja må va söt o gullig o ha alla egenskaper som en bra kille ska ha :P men jaha, de var ju kul, du har precis allt, men vi kan väl va kompisar va? :D ehh.....Men ja :) det släpper vi nu :)

Vad mer finns det att klaga på?
Hmm, nä inte särskilt mycket, eller jo jag har tappat 5 kilo muskler sen ja flyttade till Dalarna :S FuuucK!
Så har köpt mig ny Ipod, så nu måste ja fan ut o röra på mig, annars går inte det här..


Slap in the face*


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du inte tycker så om mej:( vi saknar dej<3

2011-03-13 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0