The jealousy in me

Sista mars idag, dag 24...med stoltheten i behåll så har ja ännu inte reflekterat över alla de fel ja tänkt att jag gjort...men måste nog göra det snart.

Om det nu är jag som gjort fel?

Jag försöker i alla fall hjälpa mig själv allt jag kan med att motarbeta allt dåligt, men de är någonting som jag inte tror många vet om mig som sätter stopp för allting.

Jag är nämnligen avundsjuk...på dej, dej och dej

På vad det är du har ****N ******N och det du verkligen förstått med ditt eget liv.

På dej *******A *********N och hur du alltid lyckas hitta tillbaks.

Och till sist på dej ******A ******** som har precis allt du vill

Det är nått fel va, när man tänker såhär?
Ja försöker i alla fall allt ja kan...

Kommentarer
Postat av: M

är det jag som har allt jag vill ha?

2011-04-06 @ 22:44:56
Postat av: M

Är det jag som har allt jag vill ha?

2011-04-06 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0