I will follow you into the dark

:) var på fest igår :) riktigt kul faktiskt :) vandrade hemmåt runt 3-4 tiden :) käkade lite pizza inatt och så oc åt upp resten i morse. Annars har jag ätit typ hela dagen :D suttit vid datorn :) letat lite gig åt TM
Annars har jag tagit det ganska lugnt här idag :) spelat bas oc tränat på Tortured Minds nya låtar, förbereder mig inför warm up gig åt moron police på fredag, ska göra vårat INTRO under veckan, ska spela in ljudberättelse och börja skriva lite på mitt Filmljudsanalys PM :)

Så det blir nog en intressant vecka detta :D

pöss

Kommentarer
Postat av: ZMEKS

sv: hej! visste inte att du hade blogg! :o



tack så mycket, <3 du betyder verkligen för mig & jag hoppas du vet det <3

2011-03-06 @ 14:09:05
URL: http://ellinorsoljemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0