Hade totalt glömt bort att jag kan göra bl...

Hade totalt glömt bort att jag kan göra blogginlägg med hjälp av mobilen också. Men i alla fall, idag är det väl dag 23 och jag tänker fortsätta ändå utan allt du är... Har hittat tillbaka till den glädje och gemenskap jag hade när jag flyttade hit :) känns otroligt skönt, men det kan lätt bli så när man är borta mycket och reser omkring. I alla fall så kommer jag mina nya vänner närmare varje dag :) håller på att ljudlägga det sista på kortfilmen i ljudläggningskursen, hade för övrigt tenta idag som gick bra, men kortfilmen kommer nog bli bra :) har laddat upp med två matlådor och tänker jobba rejält, men det här med sömnen börjar spöka lite igen, därför jag inte försöker sitta vid datorn så mycket, utan har börjat springa i stället :) så får se hur det löser sig :) jag är i alla fall gladare än på bra många år :) pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0