it´s hard to hold a candle in a cold november rain

Hmmm money money money...vad hjälper det egentligen emot att jag saknar dej vännen, men ja vet att jag gjort bort mig, kanske en gång för alla ... come and take a trip with me to future world

Kians ettårskalas idag ;D åh gud va underbar han är mitt lilla gudbarn :) älskar både honom och hans familj precis lika mycket som min egen :) är så lyckligt lottad som har två så underbara familjer :)

Inte länge kvar tills getaway rock...åh hammerfall...ja fullkomligt älskar hammerfall...de absolut bästa bandet jag vet...mina ungdomsidoler...allt...min hårdrocksbana tog fart tillsammans med hearts on fire på voxpop sent 90-tal in på 2000-talet....haaammerffaaaal wee will prevaile! hammerfall!! let us hail!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0