Medicate me

Ja :) slö uppdatering :) men ingen läser typ ändå :) gött o få skriva av sig lite :)

Dömde i velen, onsdag, torsdag, fredag :) tog ganska hårt på en :) fredag chillade jag bara med pixxa o grejer :)

Lördag kom min vän hem ifrån höljes :) lördagen hade jag ingenting :) så chillade som bara den , söndag dömde jag igen, hyrde film men fick inte filmen med mig...kanon bra jobbat Erik, sen igår så var vi på stan o åt glass jag och mina två bästa tjejkompisar :) sen packade jag ihop mina saker, och åkte hem, packade om och i morgon åker jag till Gnarp...och på onsdag till gävle, utan dator eller nått sånt skit, och är hemma igen på söndag förhoppningsvis :)

Bye fuckers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0