Sea of fears

Just nu vet jag inte vad...hur jag ska få tag på dej...hur jag ska förklara för dej.
Du är för fin bara, och du lär aldrig blekna någonsin.

Ska hem väldigt många helger nu, 3 gig med tortured mind bara det liksom. Nu till helgen blir det begravning, inte alls lika trevligt...<3

Ska iväg och träna om en stund, får se hur det går, har ont i huvudet. Annars får ni jättegärna höra av er, om ni bryr er fortfarande...är många gamla vänner jag inte pratat med på evigheter, och ja jag saknar er.

Förra helgen var TM i Lindesberg och spelade, hade helt magiskt kul alltså<3 älskar er<3
Den nya basen var underbar o lira på, fick dock inte till tripplarna riktigt, men det kommer när jag spelat in den lite mer.

Annars, drunknar jag i dej<3

Kommentarer
Postat av: pricken

<3

2011-01-18 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0