winter

Usch va längesen jag var här inne, men nu är jag här än en gång i alla fall, klockan är skitmycket och jag har en orkar inte sova natt......usch på dem också.

Jul snart, få åka hem och käka massa mat, julklappar är dyrt har jag kommit framt till, har typ 800 kvar o leva på tills den 23 vilket är 9 dagar, och det är typ en hundring per dag. Men det borde gå.

Sen är det dags o betala räkningar och allt sånt än en gång, men men det löser sig nog allt.

Sen så funderar jag nog på och försöka lägga av med kolhydrater och onyttigt socker några månader, suck har lagt på mig typ 20 kilo eller nått det senaste 1,5 åren. från 80 tills jag kollade på vågen här om dagen flera gånger 100 pannor...jag bara fuck vad är det här...men var är motivationen till träning?!?! den finns ju inte längre, det var roligt när man körde fotboll och sånt för då tränade man jämnt, men nej den sammanhållningen som man hade med laget som var då måste man bygga upp igen och det är nog det jag typ orkar, men får se hur det blir i sommar, vill jävligt gärna ha jobb och söker hela tiden och försöker hitta något.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0