I cant get laid in germany

Yeezz...julen är över då :) har inte fått något mer än förväntan :) lite parfym och så, pengar kläder :) underbar tid med familjerna :) och konserterna av broder förut i år :) <3<3<3

Juldagen och julbuffé i stjernehallen :) var trevligt :) mycket känt folk och roligt o dansa, har haft skitont i benen dock är ju inget jag gör annars precis x)

Tyskland 2012 har bror o svägerska beställt,  hittils till wacken är det 69 band då
dessa tänker jag se hittills

Volbeat Amaranthe Amon Amarth Axel Rudi Pell D-A-D Dimmu Borgir GammaRay Hammerfall In Flames Scorpions U.D.O

Under här är resterande band, inte såååå imponerande och en hel del har jag redan sett :) men det som är ovan här längtar jag till :D !!!!!!

Judas priest i april också, hammerfall är förband...följt av parkway drive och miss may I sen dagen efter <3 fett 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0