dont know what youve got til its gone :) grym låt!

Jag kan inte säga dig baby vad som gick fel
Jag kan inte få dig att känna vad du kände för så länge sedan
Jag låter det visa sig
Jag kan inte ge dej tillbaka det som har sårats
Hjärtesorg kommer och går och allt som återstår är de ord
Jag inte kan släppa
Om vi tar lite tid att tänka över saken baby
Ta dig tid, låt mig få veta
Om du verkligen vill gå

Vet inte vad du har förens det är borta
Vet inte vad det är jag gjorde så fel
Nu vet jag vad jag har
Det är bara den här låten
Och det är inte lätt att gå tillbaks
Tar så lång tid

Jag kan inte känna saker som orsakar dig smärta
Jag kan inte rensa mitt hjärta från din kärlek , det faller som regn
Det är inte samma sak
Jag hör  att du kallar långt borta
sliter sönder genom min själ jag orkar inte med ännu en dag
Vem ska man skylla på?
Om vi tar lite tid att tänka över saken baby
Ta dig tid, låta mig få veta
Om du verkligen vill gå

Vill du se mig be baby
Kan inte du ge mig bara en dag till
Kan du inte se mitt hjärta har varit dragen till nyligen
Jag har letat efter orden att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0