Release me

Att få skriva av sig ibland, hjälper. Även om de kan bli intimt och känsligt. Men det får det bli helt enkelt, take it or leave it.

Jag bor inte hemma längre, jag går upp när jag vill, jag lägger mig när jag vill, jag klär mig hur jag vill, jag går naken om jag vill...jag gör vad jag vill.

Måndagen,stod ja där ute o betraktade människorna som stod runt om mig som jag inte visste vilka det var, hälsade på en del o inte på en del andra. Gick på rundvandring och sedan på kvällen var det grillning, med Martins underbara GORE tal om hur han skulle tjäna pengar.

Tisdag var det infokväll, dit hem sova.

Onsdag, ny månad den 1.a September.
Skattjakt i stan, party på kvällen, premiär för mig på nattklubben etage.

Torsdag, after school och party igen.

Fredag ingenting =)

Lördag brännbollsturnering. sen party på kvällen.

söndag vila.

Måndag den 6/9 yeeah härligt, den jag tycker om ska jag få träffa till helgen på marten<33 love it!!!
Fast nånting krånglar.
Sup o 7-kamp som fan på kvällen.

Tisdag Fotboll hos tvillingarna.

Onsdag, värsta dagen i mitt liv, party, du smsar o säger du vill inte längre, ja deppar, nattklubb, brud spyr på min tröja, ja leder henne ut, träffade Sophia, en rosahårig tjej från GBG o ja hade de mest givande samtalet i mitt liv med en annan människa.

Torsdag supa, va utklädda till smurfar, gjorde skojiga saker =)

fredag, hem marten, inget hände,

Lördag, ut med Melinda o mötte massa massa vänner. skoj.

Söndag,inget,

Måndag tillbaks till skolan och starta om igen.

Tisdag, ja smsa henne idag, ja klarar mig inte utan dej, hur mycket hjärtat än trycker på för o få bort dig, så måste jag tillbaks<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0