new era

Över en vecka sen jag skrev sist, men har inte haft tid. Har då flyttat till falun :) träffat klassen och massa annat folk, sett lite på skolan, är massa fester och massa grejer som händer hela tiden :) och det blir roligare och roligare :)
Känner att jag hittat ett bra ställe, :) dock så har ingen värmlänning kommit hit o hälsat på än och det hoppas jag att någon av er gör...snart

Har gjort en liten gåtur, cyklar och mera gående, lite träning iaf. Så allt är så bra som det kan va :) nu är det bara DU som fattas mig<3

=) sen så vet ja inte hur jag ska lyckas, ja vet bara att jag älskar just dej<3 och ja jag konner nog aldrig släppa dej, jag känner att jag behöver dej<3 mitt hjärta vill ha dej där<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0