Inside

Har bott här i 6 veckor nura =) livet tuffar på, Går upp i tid, äter om jag hinner, cyklar en halvtimme, går i skolan, äter om ja har gjort mat dagen innan, cyklar en halvtimme hem, lägger mig och kollar på film, eller gör läxor, pratar med lite folk, lagar mat om jag orkar tills nästa dag, sen lägger mig. Och sedan börjar allt detta om nästa dag.

Finns inte så mycket annat att göra egentligen, sitter mest här själv. De flesta bor inte i närheten, eller ja en del gör väl men de blir en del sena kvällar faktiskt så orkar för det mesta inte hitta på någonting.

Saknar lite folk där hemma, mina underbara "extra tjejer" Moa och Melinda, om jag får kalla er det?
Saknar mitt lilla gudbarn =) sötfisen =)<3
Ingen outhärdlig hemlängtan än i alla fall, men hemma är alltid hemma =)

Motti och fläsk saknar jag :) så underbart gott. Och att få prata riktig dialekt också :)

Sen så aa jag medger att jag är kär<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0