yesterday...

Igår var jag med mina brudar på stan och köpte skjorta då som sagt, inatt satt jag och plockade isär tre datorer, och rensade fläktarna och lite sånt småpill :)

Nu sitter jag i alstigen hos bror med Alex, och väntar på att han ska träna klart.

Sen väntar jag på mina flickor som är i Hagfors och spelar innebandy =) sen är det dop i morgon ^^, ska bli görkul :) just ja, var även och köpte doppresenten idag.

Vill ha bättre kropp :) ska träna träna träna inför då jag ska provspela fotboll :)

jag :D o mina maanbooobes =)

Kommentarer
Postat av: Robin

Sv: Hehe, gör så! Ja, helt olikt var de inte.

Annars då? Vad händer en lördag som denna? :)

2010-11-13 @ 15:35:57
URL: http://robins.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0