tjopp :)

Tränat lite :) gått en timme idag :) så nu är jag svettig :) hihi ska duschar, och så ska jag visa dagens outfit ;)

Är ju lite bloggkändis nu typ. . . eller inte =) hade föreläsning med mischa gavrjusjov idag :) fyfan va proffsig o bra han är :)

Det snöar på i Falun och på fredag morgon åker jag hem till skogen i värmland igen :) på söndag döps lilla Kian och erik ska frenetiskt försöka hålla fast ungen i armarna :) haha nejdå, han är så underbart snäll och beskedlig den lilla söta fina pojken :)

här har ni dagens outfit ;)


Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

BESÖK, LÄS, KOMMENTERA && FÖLJ MIN BLOGG!

KRAM

2010-11-10 @ 22:31:14
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: Sara

tror du glömde sätta på dig en tshirt! :p

2010-11-10 @ 23:00:20
Postat av: Sara

ojj, skumma byxor oxå, men såg cooola ut :)

2010-11-10 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0