Ta mitt skimmer för jag brinner

Lilla du, som är så stor i mitt hjärta.
Lilla du, som inte vet vad världen kan ge för smärta.

Lilla du, som varken vet hur eller vad.
Lilla du, som vänt i ditt liv, ett helt nytt blad.

Stora ni, som kärlek ger varenda dag.
Stora ni, som visar sånt välbehag.

Att stora ni, något så litet kunnat gjort.
Och fått ett extra hjärta, som slår riktigt fort.

I all din glans, och den glädje du ger.
Ska du veta att jag alltid finns här och ler.

Så lilla du och stora ni.
Är så lycklig att det nu tillsammans blev vi <3

Till Kevin, Melinda och deras nydöpta son.
Jag är med er, i alla dagar till livets slut

//Erik Emilsson

Kommentarer
Postat av: milla

aww. sött skrivet <3

2010-11-15 @ 01:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0