jag brann för dej, trodde ja va het, men har brunnit ut, aska är kvar, blåser iväg i vinden

Tränade en sväng idag med, sen blev det omelett med massa fiberbröd och kantarellost, och starkt kaffe.

Daniel Adams Ray är ju väldigt på tapeten nu med "gubben i lådan" och en hel massa andra låtar från hans debutsoloskiva.
Undrar vart alla musiker får inspiration ifrån egentligen? Och hur de kan skapa så bra musik.
Är det är medfött? Eller går det och träna på det på något vis?

Jag gör ju lite egna låtar då, http://www.youtube.com/user/TotalMayhem000?feature=mhum bara att kika, jag är ju inte världens sångunderverk, men det är inte det det handlar om utan det är själva låten, hur den är vad den förmedlar och så.

Lägger upp en bild på mig och guran också, lite vulgär men, inget varje människa borde sett förut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0