metal up your ass

Fyllde år idag :D eller ja egentligen blir ja 19 om en timme ungefär :)

Fått massa välbehövliga köksgrejer :) kläder :D som är asfina :) ska väl ta kort o posta dem på bloggen :)

Så har jag umgåtts med Bebis och hans mamma då :) Sett på innebandy, varit på öppet hus på stjerne också.
Jävlar i helvete va folk glor :O alltså, såna som inte tycker om mig längre, och även dem som gör det :) men fan haha, så mycket skillnad är det väl inte på mig lr? går ju runt o ler bara för att ja är glad :)

På media satt en jäkla snygg tjej också :) synd bara att hon är CP :)
Tanya var awesome o höra på i radion =) o pojkarna o Linn var jättebra i sitt Tv-program, det var tider det när man själv stod där o var nervös.

Ska dra mig uppöver emot mitt hem inatt/morgonen, blir hemresa nästa helg med för då är det innebandycup som väntas :)

Tack allihopa<3

Kommentarer
Postat av: sara

sv: ohyes :)

2010-11-28 @ 21:07:20
URL: http://saraarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0