major breakdown

yes :) nu får det ta och hända något =) kan inte hålla på o va nere hela tiden :) så idag har jag varit ute o handlat :) inatt ska jag på bio :) och i morgon ska jag jobba järnet i skolan :) är inte länge kvar tills jag fyller år heller :)

Snart är det jullov också :) får hoppas att de kommer några västmanländskor och hälsar på då :) elelr ja iaf någon av dem :)

Vad önskar ni er i julklapp då? :D skriv för jag vill veta :)

Vad kan man ge till en liten bebis i julklapp förresten? :)

Kommentarer
Postat av: jikad

Kläder och pengar :D



hm... en bebis jadu... strumpor? XD

2010-11-17 @ 19:33:04
Postat av: Tubi

Nya esp:n som kanske släpps 2013? :D



En sån där hel body!:P som det står ERIK ÄR KUNGEN på!:D

2010-11-18 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0