I just died in your arms

Hmm nyvaken och pigg som fan faktiskt :) chatta o prata med massa trevligt folk igår :) så var en bra dag ändå.

Börjar en ny kurs i morgon, Fiktion heter den, vi ska göra en film de kommande 5 veckorna. Ska bli riktigt kul om man orkar enas i en grupp om hur vi ska göra den där filmen.

Dages Diss, nej fan inte ska jag börja med det där bloggskiten x) eller jo

Dagens Diss : avloppet fungerar fortfarande inte, kunde dröja max 2 veckor innan de fixar det, så får se när de kommer.

Dagens Hiss: Creme bonjour Kantarell på min smörgås :D de är fan gott :)

Dagens låt då :) The dread-Takida

Haha, brist på material att skriva så därför skriver jag massa sådana här dumma saker.

Min lilla älskling Melinda Erikssom fyller 19 år idag :D!! Glöm inte gratta världens bästa kompis och Mamma :) <3
Nästa helg döper vi hennes lilla bebis ^^,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0