För du får mycket

Hur bearbetar man sig själv egentligen? Kan man göra det? Alltså göra sig själv bättre än vad man redan är?

Jag vet inte. Jag har alltid haft lite svårt med mig själv, ända sedan jag blev kär första gången. Vilken tragikomisk upplevelse va. Bli kär och känslorna är inte besvarade och man känner sig blåst och bedragen, men jag är glad att det blev som det blev. För hade det blivit som du velat, eller som vi velat för den delen, ja då hade det gått åt helvete.

Men iaf det tog dej inte mer än 4 dagar innan du var på G med någon annan, så din bearbetning var nog inte svår.

Nog om den tristessen, min älskade farfar Erik Emilsson blir idag hör o häpa 91 år gammal, är stolt över honom.  Grattis Farfar.

Har öppnat upp mig lite mer inom musiken också, lyssnar på mycket mer varierande stilar nu, kanske är detta positivt på ett kreativt plan, eller?

Hem till värmland idag, frågan är om jag ska sova nu? eller om jag ska dygna?

Som sagt, för du får för mycket, just därför.

Kommentarer
Postat av: milla

iloveu

2010-11-11 @ 02:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0