Cutting crew

Var inne på din blogg idag, lilla du som jag tyckte om så mycket. Du verkar leva på i alla fall som om jag inte fanns längre, och det är väl det jag inte gör.
Har aldrig klarat mig själv, ändå så finns jag fortfarande av någon anledning, men det är jobbigt att vara själv.

Jag vet inte vad alla andra är så positiva för, kanske för att de redan hittat det de vill ha, många har i alla fall.
Men det är kanske såhär det ska vara också, Erik betyder ju ensam är stark. . .

Har provat mina nya kläder i alla fall som jag lagt ut bilder på. Blev bra tycker jag.

Idag händer det nog ingenting skulle jag tro. Måste dra och handla mjölk då men affären är ju liksom 300 meter bort.
Annars får ni gärna smsa en stund eller något? 0730977419Na

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv; tack, detsamma :)



Ja, det är riktigt nice ;D

2010-11-05 @ 21:16:25
URL: http://njohanssoon.blogg.se/
Postat av: Johanna

tackar, spelar du i band? :)

2010-11-06 @ 14:24:34
URL: http://johannaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0