can not stop

vaknade halv 9 i morse :) så skönt när dygnsrytmen är som den ska och man kan slappna av och sova gott.

Är lite av en waajjjner idag :P ingen vill leka med mig, ingen har hört av sig och vill leka så antar att ingen vill.

Annars har jag sett tre filmer, gjort en låt som heter "I dont need you" blev helt okej, dock var rösten lite svag idag så blev inte så bra inspelat.

Så ikväll blir det väl att sitta här och uggla lite o känna sig ensam, hade gärna haft någon o myst med, men det verkar som om jag inte får det, ska inte säga att jag aldrig får det, men just nu känns det tyngre än någonsin att bo själv och allting och inte se någon varje dag liksom och känna den bredvid sig nrä man vaknar och allt det där. . . men jag antar att det kommer . . .har tränat lite också, lagt om matvanorna, så ska lägga ut en bild hur ja såg ut för länge sen o hur ja ser ut nu, magen asså (Y)förebild- någonstans i slutet av -09FÖREBILD ungefär för 1 år sen

efterbild- i oktoberEFTERBILD i oktober i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0