Gasoline queen

Har sovit nästan hela dagen, regnet piskar där ute som aldrig förr, känner mig inte sådär jävla tagg när jag ska springa i morgon om det blir sånt här väder.

Annars idag så ska jag vila kroppen, har kört ganska hårt de senaste dagarna, så hade vilodag igår och idag, sen så fortsätter jag i morgon, tisdag,onsdag och på fredag lördag söndag,, för då är det cup här hemma =) Men schemat har inte kommit ut än och det vore ju bra om det gjorde det?!?!?

Besök under veckan hoppas vi på ;) och de som inte ser på EM på tv är väl i sunne o super, hoppas ni har de bra på Rosenström ikväll alla glada fulla människor ^^,

Nej nu blir det frukost =) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0