Your hed is hummin´ and you won´t go, in case you don´t know

Lyssnar på stairway to heaven med Led Zeppelin, ska om 6 timmar filma övningen klotet med MR Melin.

Har nyss tryckt i mig en skål med Kycklig-ädelostsoppa :) fett underbart :D

Kikat på olika basar :) vet fan inte vilken jag ska ta :) har sagt många gånger att jag ska köpa en men nu efter nyår ska jag verkligen ta tag i saken :) en LTD kommer det bli ändå så att :)

Antalet som kikar på bloggen har gått ner lite till runt 180 om dagen :) men det är väl okej ändå, hoppas ni fortsätter titta ;) inte för att det är någon bloggcelibrity jag ska bli, har ju så jävla mycket med Barry Salt och läsa så det är helt sjukt... aja, see yaa on the regular basis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0