Santas claws is coming for you


Ding dong! Nu är det julafton då gott folk :) vad säger att man inte kan blogga för det? Resan hem gick smärtfritt förutom att bilen gav upp :) så då får man bogseras och använda en annan bil så länge av de 8-9-10 som finns på gården? jag vet inte. Men iaf :) fick en ny tröja :) och en ny tröja :) bara tagit kort på den ena :) Annars är jag förkyld, kul inte nej nope not! :) men i morgon på juldagen, ja då blir det stjernehallen och Tredrag :) med buffé och andra saker :) Senare i veckan, träffa Emma, repa med bandet, fira nyår någonstans, sen rep igen med bandet, och sen hem till Falun och filmandet igen :D Så under jul och framöver kommer jag va lite upptagen ;) men misströsta inte för det kära läsare =) jag kommer tillbaks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0