reader

Hade seminarium på Barry Salt idag. Briljerade med min vetskap om steadicam ;) vilka de första filmerna var med steadicam och vilka årtal o allt sånt. Annars tycker jag ändå det gick ganska smärtfritt.

Ska filma övningen klotet under helgen med fredrik :) man ska gestalta an illusion av ett klot.

Så önskar vi Emma Dahlström lycka till på andra sidan atlanten, som i morgon kvalar in till Dew tour i colorado :)

Dock har inte en jävel ja känner här eurosport 2, så får väl försöka hitta o se de online :)

När vi ändå pratat så mkt film och mkt franskt och franska så ska jag slänga upp en bild ifrån när jag var i paris 
senast :D

Hade jag tänkt i alla fall! Men finner inte dem bilderna :) utan då blir det en ifrån när jag bodde i sthlm en session
Hur fan kunde ja se ut sådär i håret?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0