Mundance and the magic

Men ah sweet :) haha fick bli nudlar och köttbullar. Jävlar va gott, en riktig lyxmiddag.
Ligger i sängen med min kopp kaffe, funderar på o dra hem någon mysig film att somna till. Känner att jag somnar snart så det får nog bli så.

Har läst lite barry salt som sagt, en pina att plåga sig igenom den där boken. Men som sagt, allt är inte lätt här i livet.
Trivs bra som det är just nu också :) de känns bra i alla fall.

Snart jullov också, ska skriva två PM över jullovet, va roligt!!! Juldagen är det TREDRAG som gälelr med buffe i stjernehallen. Sen så får jag se om det kommer en liten tjej o hälsar på mig på sitt jullov :D

see yaa!

Kommentarer
Postat av: plutten

hihi;*

2010-12-09 @ 00:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0