Merry Christmas på er ;)

En juldikt från mitt gamla jag =) tycker den är rätt bra.

Ser du lågan som falnar, i ljuset i din hand.
Ser du mitt hjärta, hur det långsamt av din blick sätts i brand.
Önskar du som jag, att du vore någon annanstans.
Och att det en lika vacker framtid för oss, som för alla andra fanns.

Annars glada läsare :) har jag fått det jag önskade mig i julklapp :) hon är en sån otrolig skönhet att jag smälter :) och EMG pickups på också ;D åh, längtar tills jag får hålla henne :)

Så längtar jag efter att få se mitt lilla gudbarn ^^, som fått två tänder och har inte fått sett än :(
Men så är jag också sjukt förkyld. Vilket inte är så himla rockigt.

I morgon är det tredrag i stjernehallen :) ett av sveriges bästa coverband säger dem, så får man umgås med
storebror också, var aslänge sen :)


Striking pose ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0