mawo

Inatt var det fest :) var först på förfest hos några fler mediakompisar:) var asmycket folk lätt 50 pers. Senare drog vi till kåren  där det var runt 400 skulle jag tro, hade jävligt roligt och mycket trevligt folk. Många i klassen var med ut också.

Kom hem kl3, senare kl6 gick jag upp, åkte till borlänge, spelade fotboll i två timmar , emot riktigt grymma spelare.
Så får besked i slutet av veckan om hur det gick för mig. Men hoppas på det bästa i alla fall.

Läser Barry Salt som en galning, ni behöver inte veta vad det är, det är världens tråkigaste bok.

Annars chillar jag :) väntar på att madde ska komma hit :) sen ska jag till fredrik en sväng :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0