Load up your bullet,

Nu börjar de bli glesare mellan blogginläggen. Men orkar man inte så orkar man inte. Eller?

I alla fall, så stack jag hem på fredag morgon, fick åka med Emma från Malung. Sen stack ja ut o åt kinamat, och där mötte jag henne igen, haha.
Sen så var det lussenatta, fick inte så bra för pojkarna de blev 4 tillslut. Men bättre lycka nästa år.

Så lekte jag med Tubi idag ;D han spelade harry potter spel typ hela tiden ju -.- Men vi hade kul i alla fall =)

Käkade mat =) sen har jag åkt hem till skogen, och i morgon sticker jag till Falun.

är lite tomt med bilder också :O ska slänga upp en ifrån första gången jag vågade färga håret ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0