hurts-stay

Hela mitt liv, väntar på rätt tid.
Att berätta för dej hur jag känner.
Vet, jag försöker säga att jag behöver dej.
För jag vet att denna kärlek känns verklig.
Men jag vet inte hur jag ska må.

Vi säger adjö i det porlande regnet
Och jag bryter ihop, när du går där ifrån.
För hela mitt liv har jag känt på det här sättet.
Men jag kunde aldrig hitta orden att säga.
Stanna, stanna.

Okej, allt är okej
Sedan du kom
Och innan du
Jag hade ingenstans att springa till
Inget att hålla fast vid
Jag kom nära att ge upp det.
Och jag undrar om du vet
Hur det känns att låta dig ?



Vi säger adjö i det porlande regnet
Och jag bryter ihop, när du går där ifrån.
För hela mitt liv har jag känt på det här sättet.
Men jag kunde aldrig hitta orden att säga.
Stanna, stanna.


du... ångra dig
Och säg du är min.
Lämna inte i kväll
Stanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0