dont stop

Lite bitter kan ja bli, vakna mitt i natten o fundera på vart det är jag vill va?

Vart vill jag va? jag vet inte. Där jag bodde förut vill jag inte va, misste all kontakt och allt umgänge med andra, och det lider jag av nu med. Vill jag va där jag är nu då? Nä, jag vet inte det?

Det måste till någon drastisk förändring på något sätt? fråga mig inte vad lr hur men? någonting måste hända.

Men äh, hur kan man tänka på sånt här när det är jul snart? ;D wow...va kul med jul, det är ju sån julstämning hemma, undra om de blivit någon gran i år, som de inte blivit de senaste två åren.

Men man får trösta sig åt det lilla som finns. De få äkta vänner som jag ändå har. Sen finns det ju de andra som bara är vänner också, men jag har aldrig varit en nog elak människa för att kunna avslöja för dem att de bara är vänner.

Sen vet jag inte hur jag gör med dej lilla gosepinglan,<3 och med dej <3 och med dej, dej, dej och dej.

brudar....can´t live with them, can´t live without them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0