twisted

ehhm ja, funderar allt på om jag inte ska ta o göra en demo ändå, ja menar sången låter hyfsat så de borde ju gå o slipa till bättre i mixningen o mastringen :) men ska köpa grejer till en egen liten hemmastudio =)

Har pratat lite med han jag ska bo tillsammans med i Falun, flyt att han går sportsmanagement då x)

Har även tittat på ny fotbollsklubb, Falu Fk de verkade glada över att ja hörde av mig så ska väl ringa dem när jag känner att Torsby If är ett landmärke i karriären. Ska även höra om jag kan få döma lite fotboll i Dalarna också :) alltid bra med lite extra cash =)

Match i morgon =) leka på onsdag och döma på kvällen, Torsdag är vilodag och sedan är det fotboll hela helgen, svennis cup i torsby. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0