´till the light takes me

Soon there will be a new start.
A new town
A new friendship
A new soccer club
A new home
A new place to start again, without th expectations.
A new way for me to create something
Hur som helst, snart är det dags för den där flytten då, ska bo själv för första gången i mitt liv. Bodde ju i stockholm med jörgen i sex veckor och det var ju en upplevelse så jag är väl lite förbered i alla fall.
Men det ska bli kul att få bo någon annanstans, få nya kompisar framför allt, mina barndomsvänner här de försvann av någon anledning, o även gamla kompisar jag hade i 7,8,9an och det har ja heller inte fått igen på gymnasiet, 80% av klassen bor ju utomlands, o då var de inte så lätt o få kontakt med någon, kanske tack vare att jag bor som jag bor också men ändå.
Jag ser fram emot att kunna träna fotboll i alla fall, kunna lära mig saker, bli duktig, och samtidigt känna att jag åstakommer någonting. För så som jag känner åstakommer jag ingenting här i Torsby, jag är inte rätt kille att bo här. Det bara är så.

Och jag tänkte passa på att nämna några personer som betytt något otroligt för mej som är ifrån denna lilla håla<3
Det är alla i mitt band, dock är inte alla ifrån Torsby, men det är Tubi, Emil,Chris och Jörgen.

Sedan så vill jag prisa min bästa vän, och hela hennes familj, för de är precis som en extra familj åt mig.

Så tack Melinda för att du finns<3 Och Tack Moa för att du också finns där för mej hela tiden<3
Jag vet ingen annanstans jag känner mig "Hemma" förutom hemma då förstås, men hos er vare sig det är hos dig Melinda, eller Hos din Mamma, så är jag alltid välkommen<3

Men jag tänker komma tillbaka, här är jag född och här ska jag dö.

Men jag kommer vara starkare än någonsin<3

Och jag hoppas att du kan vara med mig den dagen, mitt Mongo Från Kongo som spelar på Bongotrummor<3

Kommentarer
Postat av: M

Du vet att du alltid får komma till mej närsomhelst:) Mamma hälsar också:) Älskar dej<3:)

2010-08-13 @ 09:00:29
Postat av: Caro

Saknar dig också!! <3

2010-08-13 @ 12:46:23
URL: http://carok.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0