Love the way you lie

Haft en underbar helg som sagt med brudarna och "Gaysen" slappat idag =) käkat pizza o grejer, pratat hela dagen emd en godingtjej som jag gillar :D!! yeeah :D kanske får se på torsdag :D OMG hoppas.

Där lät ja som en liten tjej =) men aja, har pratat med domarklubben o de är okej att ja dömer fotboll i både dalarna och värmland =) och så måste ja ringa den där fotbollsklubben igen o massa papper o övergångar o bajs :)

O inte fick jag repa med TM idag heller -.- för att bilhelvetet gick sönder i Oleby, ååååh blev så sur. .. .

Annars så är de väl bra :D bättre än förra veckan då var de lite depp, men de hade sina orsaker :)

jag :D o mina maanbooobes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0