Ligger i en säng och funderar. . . Inte m...

Ligger i en säng och funderar. . . Inte min egen, utan någon annans som jag inte vet namnet på. Ligger och tänker på hon som försvann. . . Han som är min vän. . . Hon som gör mig pirrig, men på fel sätt. . . Dem två som verkar av och på. . . Han som jag inte tror vet vad han håller på med. . .hon som inte finns ännu. . .dem som betyder otroligt mycket för mig . . . Hon som jag slutade prata med. . Han som blev sur på mig . . Hon som slutade prata med mig . . .han som kommer va en stor del av hur min framtid ser ut. . . Hon som jag bryr mig alldeles för mycket om. . . Han som jag avundas så jag vill spy. . . Minst av allt tänker jag på mig själv. . .


Kommentarer
Postat av: marik

du skriver rätt bra, erik :)

2010-08-06 @ 02:23:27
URL: http://marik.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0