False

Drog till Falun i morse, och under hela resans gång så var det prat om valmanifestena som alla partier lagt fram, o herregud vilket töl mellan folk, det var så tråkigt så jag somnade :O

Lägenheten var jävligt najs :D och staden med och skolan och allt :D

I morgon är då som sagt sista gången i Torsby, har inte planerat att flytta tillbaks heller utan då blir det något annat ställe. Så idag har ja dolat med nycklar, försäkringar, skatteverket och fan och hans moster också.

Det ska bli spännande att se hur framtiden blir, ska rösta för första gången och jag skäms heller inte över att tala om vilka jag röstar på.

Tänk på mej, vart du än är, när det verkar som om du närmar dej slutet, ropa på mej, känn i hjärtat, på en kan du alltid lita...jag är din vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0