Att göra någon illa

Att göra illa någon fysiskt, har jag aldrig gjort. Att göra illa någon psykiskt, vet jag ju inte egentligen, för det kan jag ju inte bedöma direkt. Men det jag vet om har jag gjort 2 personer illa i hela mitt liv. Det finns dom som gör folk illa hela tiden och tycker om o göra det, men jag är helt tvärtom. Jag mår nästan dåligt när jag vet att jag gjort någon något litet eller sagt något LITET dumt bara.

För övrigt. . . är det inte så värst mycket just nu när jag skriver det här inlägget. . .

Plockar med mig Jenny till Falun i morgon och kikar på "finn dig tillrätta dagen" så får vi se om vi kommer till någon ljusning i skolmörkret.

Ibland när du står på en klippa som sträcker sig ut i havet och du tittar utåt.
Då kan gärna foten sträcka sig framåt för att komma lite närmare.
Men innan du går längst ut, ta gärna ett kliv tillbaks, så du inte ramlar i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0