Scream for me!

Tänkte bara tala om att i Augusti åker JAG, The big best brow och the best svägersk till tyskland och wacken :D åååhhh!!!! :D moment forever :D

Band jag ska se är om jag hinner nu vill säga :)

Airbourne
Apocalyptica
As I lay dying
Avantasia och jag hoppas på att michael kiske får va med på nån låt <3
Blaas of glory
Blowsight
Children of bodom
Crashdiet
Devil driver
Ensiferum
Hayseed dixie
Heaven shall burn
Helloween
Iced Earth
Judas Priest
Kataklysm
Maiden united
Mayhem
Moonsorrow
Motorhead
Ozzy Osbourne
Rhapsody of fire
The Haunted
Tokyo blade
Trivium
Van canto
Warrant

Som ni ser så är det hur många band som helst :D men det ska vi försöka klara av :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0