Har gått domarkurs den här helgen då, ser ...

Har gått domarkurs den här helgen då, ser inte så ljust ut på ungdomssidan där det var 3 stycken som gick endast, resten var ungefär tio st med mig som ska döma senior fotboll i år, så det lär bli en hel del med matcher och folk har redan ringt och så boka en så känns som om lite av sommarpengarna är säkrade :) men ska göra så mycket som jag kan, ska hem till påsk, då blir det messhugga med tubi och pojkarna, känna lite på systers tjockismage, vid påsk är det en vecka tills det sätta datumet :) och jag blir morbror igen :D åh saknar sitt egna lilla gudbarn gör jag :/ har inte varit dit sen i januari, usch, känns jobbigt, men de måste finnas tid också :) ska vara hemma mycket i sommar hoppas vi på :D pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0